Nabídka pro firmy a instituce

Panelové diskuze a vystoupení na eventech a konferencích

Přednášky a rozhovory

Online workshopy (připravuji)

Tradiční (onsite) workshopy a kurzy (v současnosti jen omezeně)

💁‍♂️ Spolupracuji s firmami v oblastech seberozvoje, spokojenosti a produktivity zaměstnanců, nových technologií a práce na dálku. S neziskovkami spolupracuji na vzdělávacích programech pro veřejnost.

Jsem samozřejmě otevřen i dalším tématům, napište mi.

Moje témata

🎤 Panelové diskuze nebo vystoupení (pro firmy)
  • Práce na dálku – produktivita, spokojenost, kompetence (remote work, home office)
  • Nové technologie, sociální sítě
  • Generační změna v pojetí práce
  • Od spokojenosti k angažovanosti, od angažovanosti ke smyslu
  • Seberozvoj jako součást firemní kultury
  • Stres, zahlcení, vyhoření, prokrastinace a souvislost s novými technologiemi a novými formami práce
  • A další témata související se společenskými, technologickými a ekonomickými změnami v oblasti práce
🙋‍♂️ Workshopy, kurzy a přednášky (pro firmy)

V současnosti připravuji nabídku online kurzů. Z tohoto důvodu i díky dalším projektům jsou nyní mé kapacity pro tradiční fyzické on-site workshopy omezené.

  • Práce na dálku: Jak být produktivní a spokojený (remote work, home office)
  • Motivace a sebemotivace: Jak ji chápat a jak s ní růst
  • Spokojenost: Jak ji nacházet a zvyšovat
  • Time management a psychologie produktivity
  • Stres management: Jak zvládnout obtížné situace, snížit pracovní stres a vyhnout se vyhoření
  • Kariérní sebepoznání a seberozvoj
  • Kontrola mysli: Cesta k redukci stresu, zvyšování spokojenosti, výkonu i motivace
  • Vůle a sebekontrola: Jak si poručit, jak dělat obtížné a jak překonat prokrastinaci
  • Jak se rozhodovat
🧩 Vzdělávací programy neziskovek a médií (pro veřejnost)

Vystoupení v diskuzích, podcastech, přednáškách a panelech, organizovaných neziskovými organizacemi nebo médii pro veřejnost:

  • Mediální gramotnost
  • Postfaktická doba a sociální sítě
  • Stereotypy a předsudky, extrémismus, rasismus, menšiny, migrace…
  • Nové technologie a proměny práce / povolání / smyslu v práci
  • Psychologie seberealizace, seberozvoje, smyslu, životního naplnění
  • Generační proměny, generační předsudky, ageismus, psychologie celého životního běhu
  • Proměny politiky, politického marketingu a působení na voliče
  • Produktivita, psychologie práce, sebeřízení
  • Hledání povolání a pracovního směru v životě
  • Sebekontrola, rozhodování, učení a další témata (pro dospělé, nevěnuji se psychologii dětí)
  • a další…

Firemní úspěch je podmíněn úspěchem každého zaměstnance

👋 Firma je pro mě – a pro každého vašeho klienta:

  • Paní, která rychle zvedne telefon a zní v něm přátelsky.
  • Recepční, který se na mě usměje a popřeje hezký den.
  • Specialista, který mi napíše dobrý email.
  • Počet dní, který uplyne do dodání zásilky.

Firma pro mě není charisma vašeho ředitele, vaše “vize” umístěná na webu, vaše strategie pro zvyšování spokojenosti zaměstnanců ani váš obchodní plán. S těmi se jako zákazník nesetkávám. Vím, že tyto věci jsou pro fungování firmy taky dobré a potřeba. Nebo alespoň někdy. Ale nepropadejme iluzi, že toto druhotné je zásadní nebo jedinou podmínkou kvality toho prvního.

(číst dále)

Z dlouhodobého hlediska mohou spokojené zákazníky vytvářet pouze spokojení zaměstnanci. Spokojení zaměstnanci nejsou jen automatickým plodem dobrých firemních produktů, firemní kultury a kvalitní HR politiky. Ta je jistě důležitá, ale není to, co mě především zajímá.

Spokojení a angažovaní zaměstnanci jsou totiž také a především ti, kteří se sebou (se svými emocemi, chováním, motivací, prožíváním, stresem, životem – ano, i se svou spokojeností) dokážou sami pracovat a něco dělat. Jsou to lidé autonomní a samostatní, kteří vědí, že jejich spokojenost a motivace musí být stejně tak úsilím jejich, jako společnosti, ve které pracují. Neznám více samozřejmou, a více přehlíženou realitu, než je právě tato.

Chci pomáhat firmám a jejich zaměstnancům v tomto uvědomění a v této dovednosti, obzvláště v prostřední rychlé změny technologií, povahy duševní práce, práce na dálku, generační proměny pracovních očekávání a všech dalších společenských i technologických změn.

(více informací o mně)

Dalibor Špok u stolu

Vybrané reference

Wunderman, Škoda Auto, UPS – United Parcel Service, Porsche Česká republika, Phillips Lightning, HB Reavis, Wolters Kluwer, Ogilvy, Lego, Techo Czech Republic, Rossmann, Stone & Belter, HILL International, Maersk, UGO/Kofola, PR.Konektor, Barlife/Linkman Media, Sazka, Dobrá čajovna, Europeum, Lonza Biotec, Kruk, Mars Czech, Egit, Heineken (Zlatý bažant), Česká spořitelna, Raiffeisenbank

Neziskové a charitativní organizace: Univerzita Karlova, Zdravotní klaun, Europeum, Armáda spásy, Farma v jeskyni

🙋🏻 Máte-li nápad na spolupráci, dotazy nebo nejasnosti, napište mi

Pošlete mi rychlou zprávu / dotaz

    Po odeslání formuláře by vám měl přijít automatický potvrzující email. Pokud jej nedostanete, zkontrolujte SPAM složku, příp. mi napište zprávu emailem.